FANDOM

Yüksek CennetlerEdit

"Gümüş Şehir, Kristal Kemer, Elmas Kapılar...Bu muhteşem yapıları görmenin nasıl bir şey olduğunu ya da ışık köprülerini geçmenin, armoni ve müzikle dolu çeşmelerin ihtişamında nasıl hissedebileceğimi hayal edemiyorum. Bir ölümlü olarak böyle bir ihtişamı nasl kavrayabilirim?"

Deckard Cain

HH

Cennet, ölümlülerin hayal ettiği şekilde

Yüksek Cennetler, melekler  alemidir. Angiris Konseyi başkanlık eder. Işık ve armoninin kalesidir.

İçeriklerEdit

  1. Hikaye
    1. Tarih
      1. Eski tarih
      2. Ve Cennet titremeli
      3. Ruhların Meleği
      4. Kader Alemi
  2. Oyunda
    1. Diablo III
      1. Gelişme
  3. Yerler
    1. Çevre
    2. Başka Gümüş Şehir yerleri
    3. Dış Çevre

HikayeEdit

Cennet, çağlar boyunca insanlık tarafından romantize edildi. Diablo'nun son saldırısından önce hiçbir ölümlü bu aleme ayak basamamıştı. Ancak direkt ve dolaylı gözlemler gösteriyor ki ; Cennet, sürekli şafağın görülebileceği bir sonsuzlukta uzanan bir ışık ve bulut alemidir. Bulutlar olmasına rağmen yağmur yağmaz

Cennet insanlar için tehlikeli bir çevredir. Hava soğuk ve nemden yoksundur, hızlı su kaybına neden olur.. Işık gözlere zarar verebilir.

Zakarum , Cennette erdemli yaşayan ruhlardan bahsetmişti. Fakat Deckard Cain bu inancın biraz zorlama olduğunu söyler 

TarihEdit

Eski TarihEdit

Yanan Cehenemler Tathamet ten doğunca, Cennet de Anu 'dan meydana geldi. yaratılış ve iki ilahi tarafın son savaşından sonra ,Anu'nun soğuyan omurgası ilkel bir karanlığa geldi. Çağlar çağlar sonra bu, Cennetin oluştuğu kısmın etrafındaKadim Kristal' e dünüştü . Böylece, Cehenem de şeytan varlığını yarattı, Melekler can bulunca..İki ırk da Dünya Taşı nın üstünde birbiriyle sonsuz  Büyük Çatışma da  savaşmak istemişlerdi. .Cennet, çatışmanın tarihi boyunca bir çok kez kuşatıldı ancak fakat hiçbir güç Elmas Geçitleri ve Gümüş Şehir 'e girmeyi başaramadı.

Ve Cennet titremeli...Edit

"Parlayan cennetine son kez daha bak Imperius! Benim kahkaham harici geriye hiçbir şey kalmayacak!'' — Diablo 

Çağların sonunda Cennet bir süredir düşüş halindeydi. Cennetin bariz durdurulamazlığı ,tek baş şeytan haline gelen Diablo'nun elinde tarihte ilk defa son buluyordu , iblisler Gümüş Şehir e ayak basmıştı bile.Bütün umutlar tükeniyor görünüyordu, Diablo Kadim Kristal 'e gelmişti.Fakat Nephalem, Kadim Kristal bozulmadan Diabloyu öldürmeyi başardı. Kristal, bir kez daha parladı ve kötülük tüm alemden temizlendi. Bir an, hem Cennet hem ölümü dünya hep beraber yeni bir şafağa ulaşmışlardı.

Fakat bu bir son değilldi,Cennet Diablonun saldırısından sonra kendinii iyileştirmeye devam etti. Fakat, Kara Ruh Taşı Cennette kalmıştı.Kara Ruh Taşı alındıktan sonra, Gümüş Şehirde korunmaya başladı. Fakat, onun bozucu etkisi tüm Cennette kalmaya devam etmişi. Ve ihtilaf cennete geri geldi. Tyrael'in itirazlarına rağmen , Imperius ve diğer Konsey üyeleri Kara Ruh Taşını başka biryere götürmeyi reddettiler. Horadrim in yardımıyla, Tyrael Kara ruh taşını Cennetten aldı ve bozulma ortadan kalktı. 

Ruhların MeleğiEdit

Ölüm melekleri(Reapers) , Sanctuarye saldırınca Cennetten farklı tepkiler geldi.  ölüm melekleri, Pandemonium  Hisarındaki Malthaelin izini süren Nephalemi önlemek amacıyla Cennete saldırdı ve Cennet kaosa sürüklendi.  Malthael, daha sonra Imperius'un yardımıyla yenildi.

Kader AlemiEdit

Malthael'in yenilgisinden sonra Yüksek cennetler hala Diablonun saldırısının yaralarını sarıyordu. Daha da kötüsü Kader Alemi diye yeni bir tehlike ortaya çıkmıştı.Nephalemin Diabloyla savaşı sonucunda Kader Alemindeki kitaplar cennetin kendisini değiştiriyor, geçmişi şimdiki zamanı ve potansiyel geleceği gösterecek şekilde küçük parçalara ayrılıyor, cennetin göklerini bozuyordu .Hiçkimse bunun neden olduğu hakkında bir fikri yoktu ve Sanctuary i tehdit ediyordu.Tyrael Nephalem i bu durumu araştırması için çağırdı.

OyundaEdit

Diablo IIIEdit

Cennet, Diablo III te 4.bölümdedir.

GeliştirmeEdit

AngelicLands

Cennet, Blizzard North tarafından tasarlandı

Diablo III üç geliştirilmesi sırasında( Orjinal halini Blizzard North yaptı),oyunun Cennetin içinde geçmesi düşünüldü. Warcraft serisindeki müttefikler ve karşı taraf paradigmasıyla benzer olacak şekilde, Cennet ve Cehennem arasında oyuncuların etkileşime  gireceği bir yapı oluşturulması tasarlandı. Blizzard North versiyonu 2005'te iptal edildikten sonra, Blizzard projeyi yeniden başlattı. Cennet, sanatsal bir revizyon ile oyun içinde kaldı.(malesef)

Cehennem bir çok bölüme ayrılmasına rağmen, Cennet sabit kaldı. Cennetin  birçok yeri genel olarak Gümüş Şehir'de toplanmıştır.( beş yer mevcuttur, bir tanesi Angiris Konseyidir). Bunun dışında, şehrin dışı oldukça boştur. Ülkenin kendisi ışık ve sesten oluşmuştur.Söz konusu yerlere karşılık gelen alanlar insan psikolojisine ters tepki yapabilir. Bu etkiler negatif veya pozitif olabilir.

Cennetin sınırlarında, başka alemlere geçilebilen kapılar bulunur.

YerlerEdit

Başka Gümüş Şehir YerleriEdit

Heaven-Layout

Cennetin Coğrafyası

Dış yerlerEdit

Aşağıdaki alanlar Gümüş Şehrin dışındadır fakat Cennetin parçalarıdır. Şeytani lejyonların geçiçi istihkam duvarı da bulunur.