Diablo Wiki
Advertisement
Barbarian-D4home

Barbar

Barbar Diablo IV'deki Sınıflardan biridir.

Oynanış

Acımasız, fiziksel bir savaşçı olan Barbar, sürekli olarak savaş alanında dolaşır, ağır hasar verir ve bir dizi güçlü silahı kolaylıkla kullanır. Arsenal(Cephanelik) Sistemi(Barbar sınıfı için aynı anda dört silah kullanmanızı sağlayan özel mekanik) ile Barbarlar duruma, yeteneğe ve oyuncunun ihtiyacına bağlı olarak Çift el gürz, bir çift keskin kılıç ve el baltalarına kadar dört farklı türde silah arasında geçiş yapabilirler. Arsenal iki adet çift el ve iki adet tek el silahtan oluşabilir dördünün ekleri karaktere aynı anda uygulanır ancak saldırıları yaparken aynı anda yalnızca bir veya iki adet kullanılır.

Barbarlar toplam dört silahı taşıyabilecek ve bunlar arasında istedikleri zaman dinamik olarak geçiş yapabilecek. Ayrıca farklı becerilere belirli silahlar atayabileceksiniz bu da ileri düzey oyunculara daha da derin özelleştirme olanağı sağlayacak. Ezici gibi bazı özellikler belirli silahları kuşanmayı gerektirir bu Ezici için Gürzler Kesici için ise Kılıçlar olarak ayrılabilir. Bazı beceriler Çift el kullanım veya İki Elli Silahlar (İki adet balta/kılıç) gerektirebilir, bu becerilerden birini kullanmak eğer özel olarak ayarlanmadıysa Arsenal(Cephanelik) tarafından anında en uygun silah ile değiştirilir.

Barbar Çığlık özelliği aracılığıyla kendilerine veya başkalarına Kitle Kontrolüne karşı bağışıklık kazandırmanın yanı sıra diğer faydalı bonusları da verebilir. Çoğu Barbar becerisi yalnızca Fiziksel hasar verir, ancak Barbar'ın Kırmızı ve Turuncu olarak iki ayrı beceri uzmanlığı vardır. Savaş Beyi(Kırmızı) beceriler ve yetenekler genellikle savunma, grup bonusları, taktiksel hasar, Kanama ve Kitle Kontrolünü hedefler. Başıbozuk(Turuncu) beceriler ise pervasız saldırı, maksimum hasar çıkışı ve karakterin kendine güçlendirmeler vermesini sağlar.

Bir Barbar olarak, her Kuvvet puanı becerilerin hasarını arttırır, İrade ise Hiddet oluşumunu geliştirir son olarak Maharet Kritik Şansı verir.

Advertisement