FANDOM

Tarih: 1265 Edit

Baal son kalan büyük iblistir. Tal Rasha'nın bedenine sahip olduğundan beri, Tal Rasha'nın beynine ulaşabilir. Tal Rasha ise Worldstone'un nerede olduğunu bilen çok az insandandır. Baal hiç durmadan Arreat dağına sefere çıkar.

Diablo3-tyrael-sword-cinematic-1024x433

Tyrael, kılıcını Worldstone'a fırlatıyor

İnsan güçleri yörenin halkı barbarlar iblislere karşı yenilir, sadece bir şehir geriye kalır, Harrogath. Tüm yaşlılar kendilerini iblislere karşı bir kalkan oluşturmak için feda eder. Nihlathak adında bir yaşlı büyücü kalır. Yinede Baal için bir engel olmadığından doğruca Arreat dağına yönelir. Kahramanlar o sırada Harrogath'a varmıştır. Buradan Baal'ın izlerini takip ederek devam ederler.

Arreat dağı Worldstone'un son koruyucu yeridir. Üç barbar kahramanı; Korlic, Madawc ve Talic -eski zamanda birkaç Nephalem tarafından seçilmişlerdir- Arreat dağını ne olursa olsun koruyup kimseyi geçirmezler, Relic of the Ancients'a (Eskilerin Emaneti) sahip olan biri hariç. Bu emanet Harrogath'ın yaşlıları tarafından saklanmaktadır, ki hepsi öldüğünden dolayı, Nihlathak'a kalmıştır. Bunu bilerek Baal ile Nihlathak anlaşma yaparlar, emanete karşılık Harrogath'ın güveniği. Emaneti aldıktan sonra eski savaşçılardan rahatça geçebilicektir.

Kahramanlar ise, Relic of the Ancients'a sahip olmadıkları için, Baal'ı takip ederken üç savaşçı ile savaşmalıdırlar. Eskiler Baal'dan nefret edip, insanlığa yardım etmek istesede, hala Relic of the Ancients'a sahip olmayanlar ile savaşmaları gerekir. Kahramanlar üç savaşçıyı yener, ve savaşçılar Worldstone'a girmelerine izin verir. İçeride Baal bulunur ve yenilir, ama Worldstone'a çoktan ulaştığından dolayı değişiklikler yapmıştır. Tyrael Worldstone'un yanında görülür ve kahramanlara Harrogath'a dönen güvenli bir yol sunar. Tyrael şimdi Worldstone'un durumunu düzeltmelidir. Artık yoketmekten başka çaresi kalmaz. Alevli kılıcını Worldstone'a doğru fırlatır, Worldstone'un parçalanmasıyla Harrogath'ta büyük bir sarsıntı olur ve Arreat dağı ikiye bölünür.