FANDOM

Tarih: 1264 Edit

Cehennem'de, kahramanlar kendilerini Pandemonium Kalesi'nde bulur, ki kale Cennet'in Cehennem'e karşı verdiği savaşta önemli rol oynayan yerlerden biridir, Cennet'in sığınaklarındandır. Burada kahramanlar üç önemli görev alır.

  • Izual, taraf değiştirmiş meleği bulup ihanetinden dolayı öldürmek.
  • Hellforge'u bulup Mephisto'nun Soulstone'ununu yok etmek.
  • Diablo'yu tapınağında bulup yok etmek.
Pandemonium Fortress (Diablo II)

Pandemonium Kalesi (Diablo II)

Izual geçmişte Tyrael'in teğmenlerindendir, ve Hellforge'a başarısız bir saldırı düzenlemiştir. Sebebi ise bilinmemekte, fakat saldırı sırasında yakalanıp bir şeytan vücudu içine hapis edilmiştir. Tyrael'in verdiği bu görevi gerçekleştirdikten sonra Izual ölüm anında geçmişe dair bir çok şeyi açıklar. Üç iblisin kendilerini sürgün ettiklerini, ve bu duruma yardım ettiğini, hatta Soulstone'ları nasıl aşabiliceklerini öğretmiştir. Gerçek ortaya çıkınca, taraf değiştiren melek Izual'ın durumda büyük bir rol oynadığı ve o olmasa Büyük Sürgün'ün bile olmayacağı anlaşılır.

Izual öldürüldükten sonra ve Mephisto'nun Soulstone'ununu parçaladıktan sonra, kahramanlar Diablo'ya yönelir. Dehşetin Efendisi, kendisini Chaos Tapınağı'nda güçlendirmektedir. Diablo öldürülür ve Soulstone'u Hellforge'da parçalanır.