Diablo Wiki
Advertisement

In: Zadania

UPADŁY ANIOŁ

ZADANIE: Idź na Równiny Rozpaczy. Znajdź Siedlisko Isuala i zabij go.

NAGRODA: 2 pkt. umiejętności

ZLECENIODAWCA: Tyrael

OPIS ZADANIA: Po Twojej podróży do Aktu IV porozmawiaj z Tyraelem, który złoży Ci gratulacje za pokonanie Mefisto oraz powie ci o Isualu, aniele, którego nawiedziła dusza demona. Przez to zaatakował Piekielną Kuźnię i samego Mariusa, wybawcę Diablo. Za karę Najwyżsi Źli przekształcili go w upiorną istotę, a jedynym sposobem na przemianę jest zabicie Isuala. Mieszka na Równinach Rozpaczy, trzeciej z sześciu lokacji w Akcie IV. Walka z nim jest długa i trudna - ma 11946 HP oraz silne ataki zamrażające. Po jego pokonaniu, uwolniony Isual pokieruje Cię do Tyraela po nagrodę.

PIEKIELNA KUŹNIA

ZADANIE: Znajdź Rzekę Płomieni i pokonaj unikalnego potwora, z którego łupem jest młot. Zniszcz za pomocą Młota Kamień Duszy Mefisto.

NAGRODA: Wybrane runy i klejnoty (zależne od poziomu trudności)

ZLECENIODAWCA: Deckard Cain/dziennik Zadań - po ukończeniu zadania Opiekun (Hadriel jako nawigator)

OPIS ZADANIA: To zadanie jest związane z zadaniem Opiekun. Gdy w Akcie III ubijesz Mefisto, z tego wypadnie jego kamień duszy. Weź go. Gdy dotrzesz do lokacji River Of Flame (Rzeka Płomieni) i dojdziesz do jej końca, na mostku łączącym Rzekę z Sanktuarium Chaosu, Hadriel powie Ci, gdzie znajduje się Kuźnia i że masz w niej zniszczyć Kamień Duszy Mefisto za pomocą Młotka Horadrimów. Młotek wypadnie z unikalnego potwora, Hephasto, strzegącego Kuźni. Włóż do Kuźni Młotek i użyj go. Dusza Mefisto zostanie rozłupana na kawałki, a Ty dostaniesz od Deckarda Caina w nagrodę run lub klejnot - zależy to od poziomu trudności. A ode mnie przyjmij serdeczne gratulacje!

KONIEC TERRORU

ZADANIE: Odblokuj 5 pieczęci w Sanktuarium Chaosu. Walcz z unikalnymi potworami. Kiedy odblokujesz ostatnią pieczęć, przygotuj się na walkę z Diablo...

NAGRODA: Cenne łupy z unikalnych potworów i z Diablo. Gratulacje od wszystkich mieszkańców Fortecy Pandemonium. Podróż z Tyraelem do Aktu V (lub koniec gry).

ZLECENIODAWCA: Hadriel

OPIS ZADANIA: Po wielu trudach w Akcie IV, po pokonaniu ciężkich demonów, przyszedł wreszcie czas, by pokonać Władcę Grozy. Hadriel, po zniszczeniu Kamienia Duszy Mefisto, zaprowadzi Cię do Sanktuarium Chaosu, i powie, że masz wybić wszystkie żyjące tam demony oraz Diablo. Gdy wejdziesz do środka i odblokujesz pierwszą pieczęć, przygotuj się na ciężkie walki! Podobnie jak Evil Urn w Akcie V, pieczęć w Sanktuarium przywołuje całą masę potworów oraz, w bonusie, o krok przybliża nas do pojawienia się na samym środku Sanktuarium Diablo. Gdy odblokujesz piątą pieczęć - uważaj! Na środku pojawi się Diablo, w pełni gotowy do walki i jak tylko Cię zobaczy, bez ceregieli zaatakuje. Ma bardzo dużo życia i mocne ataki. Wyglądem przypomina dinozaura, a gdy umiera, z jego ciała wylatuje dusza i upada na ziemię. Łupy są zazwyczaj bardzo dobre - wśród nich zawsze skrywa się 1 żółty przedmiot i 4 niebieskie. Po pokonaniu, wróć do Fortecy. Tam Tyrael otworzy Ci portal do końca gry (lub do dodatku Lord Of Destruction) i Terror zostanie zakończony.

Advertisement