Diablo Wiki
Advertisement

Poniżej znajduje się spis wszystkich zadań występujących w drugim akcie Diablo II.

Siedziba Radamenta[]

Cel: Znajdź i zabij Radamenta. Zanieś Deckardowi Cainowi Zwój Horadrimów.
Nagroda: 1 pkt. umiejętności
Zleceniodawca: Atma
Opis zadania: Zejdź do Kanałów Lut Gholein pod miastem. Kanalizacja ma trzy poziomy, a na ostatnim znajdziesz bossa. Pomocny może być najemnik, który zajmie się potworami przywołanymi przez Radamenta, a Ty będziesz się mógł zająć głównym potworem. On potrafi zatruwać, więc walka nie jest prosta. Gdy zginie, będziesz mógł pójść do skrzyni ze skarbem, gdzie będzie się znajdować Zwój.

Laska Horadrimów[]

Cel: Zdobądź 3 artefakty Horadrimów w Salach Śmierci, Legowisku Robaków oraz Świątyni Żmij. Amulet Żmij i Kostur Horadrimów połącz w Kostce.
Nagroda: Możliwość wykonania zadania Siedem Grobowców (wraz z tym podróż do Aktu III) oraz łączenie kamieni szlachetnych w Kostce Horadrimów.
Zleceniodawca: Deckard Cain
Opis zadania: To zadanie podzielone jest na 3 części. 1: Odnajdź Sale Śmierci na Suchych Wzgórzach. Na 3 poziomach podziemi czeka Cię walka z kotołakami, Pustymi Istotami oraz Płonącymi Umarlakami. Na ostatnim poziomie boss kotołaków będzie strzegł Kostki Horadrimów. Zabij go. Weź Kostkę, po czym wróć do miasta. 2: Po wykonaniu pierwszej części zadania, udaj się do Dalekich Oaz. Znajdziesz w nich Legowisko Robaków, które liczy 3 poziomy. Na ostatnim znajdziesz robaka większego niż reszta. To boss. Po zabiciu, zabierz Kostur Horadrimów i udaj się do Lut Gholein. 3: Po ponownym wejściu do Dalekich Oaz, zauważysz, że zaczyna się robić ciemno. To prawda - złe Żmije Szponiaste rzuciły klątwę, która powoduje, że im bliżej jesteś Zagubionego Miasta, tym jest ciemniej. W Dalekim Mieście (po wejściu) momentalnie się ściemni. Wróć do Lut Gholein. Zapytaj Drognana, dlaczego nagle zapadła wieczna noc. Powie Ci, że to sprawka Żmij Szponiastych - musisz iść do Świątyni Żmij i je wybić. Na 2 (ostatnim) poziomie będzie na Ciebie czekać boss. Zabij go.

Splamione Słońce[]

Cel: Zabij bossa Żmij Szponiastych. Naciśnij Kamień Żmij i weź Amulet. Połącz go z Kosturem w Kostce.
Nagroda: Światło w grze, możliwość wykonania zadania Siedem Grobowców.
Zleceniodawca: Drognan
Opis zadania: W Świątyni Żmij Szponiastych znajdziesz Kamień Żmij (na 2 poziomie) oraz ich bossa. Zabij go. Weź łup (ostatni Artefakt) i odblokuj słońce.

Tajemne Sanktuarium[]

Cel: Przeszukaj wszystkie poziomy Piwnicy Pałacu. Aktywuj portal do Tajemnego Sanktuarium i wejdź do środka. Znajdź i zabij Przywoływacza, po czym teleportuj się do Kanionu.
Nagroda: Możliwość wykonania zadania Przywoływacz oraz Siedem Grobowców. Wieczny teleport do Kanionu i Sanktuarium. Punkty doświadczenia.
Zleceniodawca: Drognan/Jerhyn
Opis zadania: Gdy przed wykonaniem zadania Skażone Słońce spróbujesz wejść do pałacu, strażnik Kaelan Ci nie pozwoli. Powie, że musisz iść do Drognana z prośbą o wystawienie pozwolenia. Gdy to zrobisz, wejdź do Piwnicy i odnajdź teleport do Tajemnego Sanktuarium. Jak już znajdziesz się w Sanktuarium i wybierzesz jedną z odnóg, dziennik zadań poinformuje Cię, czy ta droga prowadzi do Przywoływacza. Jeśli okazuje się dobra, idź tam i zabij Przywoływacza. Jednak radzę zwiedzić wszystkie ścieżki, głównie ze względu na dużo punktów doświadczenia wypadających z potworów. Powodzenia!

Demonolog[]

Cel: Odnajdź w Tajemnym Sanktuarium Dziennik Horazona. Zabij Przywoływacza, który go strzeże. Skorzystaj z Dziennika i otwórz portal do Kanionu.
Nagroda: Teleport do Kanionu oraz informacje o Mrocznym Wędrowcu poszukującym Grobowca.
Zleceniodawca: Dziennik zadań - po wejściu do Sanktuarium
Opis zadania: W Sanktuarium znajdziesz Dziennik Horazona, pilnowany przez Przywoływacza oraz inne demony. Wybij wszystkich. Po przeczytaniu w całości Dziennika Horazona otworzy się portal do Kanionu.

Siedem grobowców[]

Cel: Idź portalem do Kanionu. Odnajdź prawdziwy grobowiec Tal Rasha i Kosturem Horadrimów otwórz przejście do Duriela.
Nagroda: Skarb pozostawiony przez Duriela. Informacje o Akcie III od Tyraela. Podróż z Meshifem do Aktu III.
Zleceniodawca: Dziennik Horazona
Opis zadania: Gdy w Kanionie odnajdziesz prawdziwy grobowiec Tal Rasha, eksploruj go. Na końcu natrafisz na Otwór, do którego musisz wsadzić Kostur. Kostur wystrzeli z siebie pioruny i otworzy Ci przejście do Komnaty Tal Rasha. W malutkim pomieszczeniu znajdziesz Duriela, który jest bardzo niebezpieczny. Ma bardzo mocny atak, więc przyda się dużo mikstur życia i najemników. Gdy już go zabijesz, udaj się do Tyraela, który pokieruje Cię do Meshifa, z którym pójdziesz do Aktu III.

Advertisement