FANDOM

D3 logoD3 RoS logo

Upadli to potwory wygnane z płonących piekieł. Przez pewien czas były rękami Azmodana pomagając mu w sprawach, których nigdy by się nie podjął. Upadli byli pierwszym instrumentem Azmodana gdy chciał przejąć władzę Diablo i jego braci. Jednak po poniesieniu klęski upadli znaleźli się w centrum gniewu Diablo. Zostały zmienione w małe, śmieszne diabliki zupełne przeciwieństwo swojej poprzedniej formy.

Opis

Te chochlikowate potwory wykazują tendencję ataku w grupie a zmorzoną snem wioskę potrafią splądrować w kilka minut. Mały wzrost i małpi wygląd tych stworzeń oraz niewyobrażalna siła daje im w walce ogromną przewagę. 
Jednakże, ze względu na ich niewielkie rozmiary, tchórzostwo wydaje się być jedną z głównych cech tego gatunku. Szybko wycofują się gdy jeden z braci padnie w walce.

Wyróżnia się pięć typów upadłych:

Diablik

Upadly1
Diabliki to najpospolitsze demony z rodziny Upadłych. Są typowymi upadłymi w wyglądzie i zachowaniu: małe, czerwone, żądne krwi i tchórzliwe.

Szaman

Updaly2
Upadli szamani prowadzą obozy upadłych. Słyszano również o pogłoskach, jako by posiadły umiejętność wskrzeszania diablików.

Szaleniec

Upadly3
Te rozwścieczone, większe upadłe kreatury są z pozoru rozdęte tak, że w każdym momencie mogą wybuchnąć. Wrażenie to jest podparte faktem, że te szalone demony pędzą ku swoim zamierzonym ofiarom i dźgają siebie dopóki, dopóty nie wybuchną. Bardziej odpowiednia nazwa dla tych maniakalnych stworów nie mogła zostać znaleziona.

Nadzorca

Upadly4
Upadły nadzorca wprowadza swoje mniejsze szarże diablików w stan furii poprzez skakanie i warczenie. Nadzorca w grupie upadłych nie wróży dobrze, gdyż tchórzostwo, które zazwyczaj charakteryzuje diabliki, jest tłamszone przez strach ich o wiele większych pobratymców.

Ogary

Upadly5
Te śliniące się abominacje są powszechnie napotykane wśród grup upadłych i są używanie jako strażnicze psy, juczne zwierzęta lub nawet jako jedzenie przez ich demonicznych mistrzów. Bestie te są lojalne do granic możliwości, pomimo tego jak są wykorzystywane.