Diablo Wiki
Advertisement

Opis zadania[]

Zadanie związane z szyldem tawerny, który został skradziony Ogdenowi, właścicielowi tawerny. Jeśli ta misja jest dostępna, wejście do Katakumb będzie niemożliwe, dopóki nie zostanie ukończona. Staje się ona aktywna rozmawiając z Ogdenem w dowolnym momencie po wejściu na trzecie piętro lochu. Sam drogowskaz znajduje się na poziomie czwartym, niedaleko schodów, pilnowany przez kilku Suzerenów. Leży w zamkniętej skrzyni, a klucz jest w posiadaniu Snotspilla, przywódcy Mrocznych. Zwróci go bohaterowi, ale będzie żądał, aby przekazać mu ten szyld, w którym widzi potężny magiczny sztandar.

Odzyskanie znaku i zwrócenie go Ogdenowi zakończy zadanie, a bohater zostanie nagrodzony Czepcem Arlekina. Jeżeli zaś bohater ponownie zbliży się do Snotspilla, wypadnie na niego z zasadzki wielu Mrocznych. Bohater może również przekazać szyld Snotspillowi zamiast zabierać go z powrotem do Ogdena, ale Snotspill i tak stanie się agresywny, a możliwość zdobycia nagrody przepadnie. Za komnatą Snotspilla znajdują się schody prowadzące do Katakumb.

Advertisement