Sezony - to jeden z elementów gry Diablo III, odpowiednik laddera z Diablo II.

Obecnie trwający sezon: Sezon 26

Panel tworzenia postaci sezonowej

Aby rozpocząć zmagania w trybie sezonowym, należy stworzyć postać sezonową. W tym celu kliknij przycisk „Stwórz” na ekranie wyboru bohatera. Upewnij się, że zaznaczone jest pole postaci sezonowej, po czym kliknij „Stwórz postać”. Postaci sezonowe rozpoczynają grę od zera, dysponują skrytką wspólną dla wszystkich bohaterów sezonowych na koncie, a do zakończenia trwającego sezonu nie mają dostępu do niesezonowych przedmiotów, materiałów rzemieślniczych i złota zgromadzonych na twoim koncie.

Tablice wyników

Przykładowa tablica wyników

Z tablicami wyników w Diablo III można zapoznać się z poziomu głównego menu – wystarczy kliknąć ikonkę drabinki w prawym dolnym rogu ekranu lub nacisnąć jednocześnie przyciski "SHIFT" i "L". Tablice umożliwiają graczom rywalizowanie o jak najwyższe wyniki w różnych kategoriach – w ramach danego regionu, klanu, klasy lub poszczególnych drużyn. Aktualizowana na bieżąco klasyfikacja jest dostępna na stronie rankingów, gdzie dostępne są także inne informacje.

Głębokie szczeliny

Wyniki w przechodzeniu Głębokich szczelin trafiają na tablicę wyników w kolejności zależnej od poziomu ukończonej szczeliny oraz najlepszego czasu ukończenia szczeliny danego poziomu. Na tej tablicy wyników odnotowywane są wyniki postaci sezonowych i niesezonowych.

Osiągnięcia sezonowe

W zakładce osiągnięć sezonowych wyświetlany jest ranking postaci z najwyższą liczbą punktów osiągnięć. Kolejność graczy w tym rankingu zależy także od czasu, jaki był potrzebny do zdobycia danej liczby punktów osiągnięć. Na wynik składają się wszystkie normalne osiągnięcia zdobyte w danym sezonie oraz specjalne osiągnięcia sezonowe. Aby dołączyć do rywalizacji, stwórz postać sezonową i zdobądź jak najwięcej osiągnięć przed zakończeniem sezonu.

Podboje

W zakładce Podbojów znajdziesz listę graczy, którzy jako pierwsi w danym sezonie ukończyli te specjalne wyzwania. Tablicę można sortować według wyników pierwszych tysiąca graczy w twoim regionie, znajomych lub członków klanu. Podboje są o wiele trudniejsze do zdobycia niż normalne osiągnięcia, a tablica resetuje się z każdym sezonem.

Lista sezonów

Sezon Data rozpoczęcia Data zakończenia Okres trwania
1 29.08.2014 03.02.2015 22 tygodnie i 4 dni
2 13.02.2015 05.04.2015 7 tygodni i 3 dni
3 10.05.2015 23.07.2015 19 tygodni i 2 dni
4 28.07.2015 30.12.2015 17 tygodni i 5 dni
5 15.01.2016 15.04.2016 13 tygodni
6 29.04.2016 22.07.2016 12 tygodni
7 05.08.2016 14.10.2016 10 tygodni
8 21.10.2016 30.12.2016 10 tygodni
9 06.01.2017 17.03.2017 10 tygodni
10 31.03.2017 23.06.2017 12 tygodni
11 20.06.2017 20.10.2017 13 tygodni
12 09.11.2017 11.02.2018 13 tygodni i 3 dni
13 23.02.2018 03.06.2018 14 tygodni i 2 dni
14 15.06.2018 16.09.2018 13 tygodni i 2 dni
15 21.09.2018 06.01.2019 15 tygodni i 2 dni
16 18.01.2019 12.05.2019 16 tygodni i 2 dni
17 17.05.2019 18.07.2019 13 tygodni i 2 dni
18 23.07.2019 10.10.2019 11 tygodni i 2 dni
19 22.10.2019 01.03.2020 14 tygodni i 2 dni
20 13.03.2020 21.06.2020 14 tygodni i 2 dni
21 03.07.2020 08.10.2020 18 tygodni i 2 dni
22 20.10.2020 28.03.2021 18 tygodni i 2 dni
23 02.04.2021 18.07.2021 15 tygodni i 2 dni
24 23.07.2021 05.12.2021 19 tygodni i 2 dni
25 10.12.2021 10.04.2022 17 tygodni i 2 dni
26 15.04.2022 (obecnie trwa) - -