Diablo Wiki
Advertisement
Hellfire
Poniższy artykuł zawiera informacje z Diablo I: Hellfire, które nie zostało wykonane przez Blizzard Entertainment, a więc nie należy do kanonu.

Opis[]

Diablo Hellfire - Ropiejące Gniazdo

Ropiejące Gniazdo

Ropiejące Gniazdo to opanowane przez splugawione insektoidy i dowodzone przez Profanatora podziemne korytarze, będące głównym powodem do zmartwień okolicznego farmera z Tristram.

Diablo Hellfire - Narośl nad Ropiejącym Gniazdem

Wejście do Gniazda chronione jest przez tajemniczą narośl wyrastającą z ziemi przy rzece Talsande – tam, gdzie sczezł mroczny mag odpowiedzialny za przywołanie demona Na-Krula. Przejście zostaje odkryte przez wysadzenie narośli na zlecenie farmera Lestera.

Ściany i podłoża tworzące korytarze gniazda tętnią, pokryte obślizgłą, ohydną tkanką, zupełnie tak, jakby same w sobie były żywe, a ziemia przesiąknięta jest toksycznym, bulgoczącym kwasem. Tu i ówdzie wyrastają organiczne strąki – pułapki, które czasami eksplodują żrącą substancją.

Wiele stworzeń żyjących w Gnieździe wtapia się w ściany i podłogi, przez co trudno je dostrzec, dopóki się nie poruszą. Insektoidalna bestia zwana Profanatorem jest odpowiedzialna za wiele okrucieństw w Gnieździe i tylko zabicie jej może oczyścić to miejsce z brudu.

Advertisement