FANDOM

D3 logo

Rakanot, Władca Rozpaczy — potężny demon , który niegdyś usługiwał Andariel.

Biografia

Rakanot służył jako naczelnik uwięzionego anioła Izuala na Polach Rozpaczy - swojej własnej domenie w Płonącym Piekle. Kiedy Diablo wchłonął w siebie Czarny Kamień Dusz i stał się Najwyższym Złem , wezwał wszystkie demony do ataku na Niebiosa w tym Rakanota, któremu przypadło zadanie strzeżenia archanioła Auriel. Został zabity przez dzielnego Nefalema.

W Grze

Rakanot pojawia się jako miniboss w Akcie IV  w Diablo III. Musi on zostać pokonany w celu uwolnienia Auriel.

Umiejętności

Atak Ostrzy - podstawowa umiejętność Władcy Rozpaczy , zadaje średnie uszkodzenia fizyczne.

Teleport - Rakanot może teleportować się do gracza zadając przy tym ogromne obrażenia fizyczne.

Przylegające Ostrze - Mocniejszy atak fizyczny , który można uniknąć , ponieważ ta umiejętność potrzebuję dużo czasu na przygotowanie.

Paraliż - Rakanot jest sparaliżowany przez 3 sekundy , ale podczas sparaliżowania będzie bombardować obszar zadając średnie obrażenia.

Przywołanie Sług - Rakanot przywołuję dwóch sługów , których współczynik życia ustawiany jest przez poziom trudności ( X% ). Po zabiciu ich gracz otrzymuje dodatkowe punkty życia.

Szczeliny

Rakanot występuje jako jeden ze strażników szczeliny pod nazwą Zatracenie.
Rakanothzat