Diablo Wiki
Advertisement
Hellfire
Poniższy artykuł zawiera informacje z Diablo I: Hellfire, które nie zostało wykonane przez Blizzard Entertainment, a więc nie należy do kanonu.

Poszukiwacze Światła to starożytny, zapomniany już zakon wojowniczek, które służą Światłu.

Poszukując Światła, ich członkinie zawsze walczyły po stronie sprawiedliwości, przysięgając, że raz na zawsze położą kres złu. Celem tego zakonu było tropienie ciemności i niszczenie jej. Poszukiwacze, niczym bardowie, często mieli w zwyczaju przesiadywać w karczmach, dzieląc się swymi fantastycznymi przygodami, co przyciągało w szeregi zakonu nowych rekrutów. Ojcowie płakali nad swymi córkami wiedząc, że najprawdopodobniej nigdy więcej ich nie zobaczą.

Poszukiwacze podupadli z powodu szaleństwa króla Leoryka. Kiedy ten przypuścił niesprowokowany atak na Zachodnią Marchię, wielu Poszukiwaczy opuściło królewską armię Khanduras. Ci, którzy pozostali, nadal podróżowali po krainach, opowiadając historie i służąc Światłu. Część z nich przybyła do Tristram w jego najczarniejszej godzinie z nadzieją, że raz na zawsze uwolnią świat od zła.

Advertisement