Diablo Wiki
Advertisement

Po wyjątkowo brutalnej bitwie, Baal wraz ze swymi Braćmi miał w zwyczaju świętować, celebrując odrażającą uroczystość obfitującą w krew, ludzkie ciała oraz inne piekielne przyjemności. Plujące Grozy są stworzeniami wywodzącymi się od psowatych, które żywią się odpadkami po tych koszmarnych uroczystościach. Różnorodność spożytych przez nie pokarmów oraz bezpośrednia bliskość Pana Zniszczenia, spowodowały spaczenie i mutację ich wnętrzności. Ten diaboliczny gatunek posiada zdolność plucia żrącą substancją na całkiem spore odległości. Grupy tych przerażających ogarów piekieł potrafią siać szczególne spustoszenie, jako że poznano, iż ich jad potrafi przeżreć najsilniejszy pancerz, a także zatruć nawet najbardziej krzepkiego wojownika.

Miej się na baczności, gdy znajdziesz się w legowisku tych Bestii. Ich jad zachowuje swe właściwości przez długi okres czasu, przez co tu i ówdzie można natknąć się na kałuże wypełnione tą substancją. Jeżeli bestia zostanie zabita, jej wewnętrzne toksyny przeżerają się przez martwe ciało tworząc śmiertelną pułapkę dla tych, którzy w nią wdepną.[1]

  1. Diablo (gra) (Podręcznik)
Advertisement