Diablo Wiki
Advertisement
Hellfire
Poniższy artykuł zawiera informacje z Diablo I: Hellfire, które nie zostało wykonane przez Blizzard Entertainment, a więc nie należy do kanonu.

Charakterystyka[]

Diablo Hellfire - Mnich

Mnich Bractwa Konaru

Mnisi z Bractwa Konaru są równie silni, co zręczni. Wyspecjalizowani w walce laskami i kosturami dowodzą swej wartości bojowej zwłaszcza w grupowej walce wręcz. Obdarzeni są darem niezwykłej celności. Pochodzą z pustkowia, gdzie musieli uciekać po tym, jak zostali najechani i podbici. Po tej klęsce przyrzekli sobie opanować sztuki walki. Na kraj mnichów spadła mroczna choroba, przez co zginęło wielu z nich. Nie umiejąc sobie z nią poradzić, szukają oni odpowiedzi w innych miejscach, na które spadła podobna tragedia. Tristram również przyciągnęło uwagę ich Bractwa.

Mnich posiada bardzo wysoki współczynnik bloku, dzięki czemu potrafi parować ciosy przeciwników niemal przy pomocy gołych rąk (pozbawiony obrony używa do tego specjalnych metalowych bransolet na nadgarstkach). Wszyscy mnisi dzięki swemu niezwykłemu wzrokowi posiadają umiejętność łatwego odnajdywania przedmiotów.

Źródła[]

http://46.105.98.67/news/diablo-1--hellfire-czyli-dodatek-niemal-zapomniany/

Advertisement