Diablo Wiki
Advertisement

Opis zadania[]

Zadanie aktywuje się na czternastym poziomie lochu, po nawiązaniu kontaktu z Krwawym Rycerzem o imieniu Lachdanan.

Lachdanan Informuje bohatera, że był kiedyś członkiem gwardii królewskiej króla Leoryka, ale gdy Diablo skorumpował króla, Leoryk przeklął rycerzy za to, że nie było ich wtedy gdy ich potrzebował. Rozszalały król związał swą gwardię nową przysięgą, według której mieli teraz służyć Panu Grozy w ciemności przez wieczność. Cała Gwardia Królewska zamieniła się w wypaczoną groteskę tego, czym niegdyś byli. Jedynie Lachdanan oparł się klątwie wystarczająco długo, aby przebić się przez swych braci i dopaść Leoryka, uwalniając świat od szaleństwa obłąkanego króla, zanim zaszkodziłby komuś jeszcze. Teraz najszlachetniejszy z rycerzy ostatkiem woli walczy z mrokiem, rozpaczliwie odwlekając moment, zanim ciemność całkowicie go pochłonie.

Lachdanan opowiada bohaterowi o eliksirze, który może uwolnić go od klątwy szalonego króla. Fiolka znajduje się na piętnastym poziomie lochu (losowe miejsce na podłodze). Po zwróceniu eliksiru Lachdananowi, rycerz dziękuje bohaterowi oraz wręcza mu Welon Stali, unikalny hełm. Po przekazaniu nagrody, uwolniony rycerz znika.

Advertisement