Diablo Wiki
Advertisement

Kozłoludy to demoniczne okrucieństwa, które widziano w wielu regionach Sanktuarium. Te piekielne połączenie demona to pół człowiek, pół koza. Niegdyś ograniczeni byli tylko do najciemniejszych labiryntów, teraz wyruszyli na pustkowia, coraz bliżej obozowisk człowieka.

Opis[]

Chodzą wyprostowani jak ludzie, z głowami rogatych kóz, stąpają po rozszczepionych kopytach i są wprawieni w posługiwaniu się bronią wojenną. Tworzą zorganizowane klany, które spełniają pragnienia swoich diabelskich dowódców. Ich siła jest ogromna i mówi się, iż niektóre z potężniejszych klanów strzegą kryjówek piekła.

Porucznicy Baala uosabiają siłę, wytrzymałość i spryt. Demony te nieustannie szkolą się w wojennej sztuce, ponieważ walka jest ich chlebem a krew niewiniątek wodą. Występuje kilka klanów, do których przynależą Ludzie Kozły, a każdy z nich reprezentuje inny dar ofiarowany przez ich Mrocznego Pana. Wierzy się, że otrzymali oni swoje moce dzięki rywalizacyjnym wojnom toczonym w piekle ku rozrywce Trójcy. Nie oczekuj jednak, że w świecie śmiertelników nadal będą walczyć miedzy sobą - znacznie bardziej wolą mordować niewinnych.

Jak większość pomiotów Baala, te bestialskie Kozły są niewiarygodnie silne i zwinne. W szczególności należy uważać na łuczników, gdyż słyną ze swej celności i potęgi swych wielkich łuków. Są bardzo szybcy i mogą początkowo próbować unikać nieprzyjaciela, tylko po to aby potem zaatakować z różnych stron.[1]

Odmiany[]

Odmiany potwora
Klan Księżyca
Kozłoludy
Klan Nocy
Kz2
Klan Krwi
Kz3
Klan Śmierci
Kz4
Klan Piekieł
Kz5
  1. Diablo (gra) (Podręcznik)
Advertisement