Diablo Wiki
Advertisement

Opis[]

Diablo I - Identyfikacja

Każdy obiekt nasycony magią ma aurę, którą łatwo można poczuć. Jednak dokładne określenie natury tego zaklęcia wymaga intensywnych badań i rozległej wiedzy na temat tajemnych przedmiotów i symboli. Chociaż nikt jak dotąd nie opanował tego zaklęcia na tyle, aby posłużyć się nim z marszu, tak Vizjerei opracowali pewien sposób, aby nawet magicznie nieuzdolnieni mogli czerpać z tego użytek. Sposób ów miał polegać na tym, że sekrety zaczarowanego obiektu odkrywane były za pomocą rzadkiego kryształu, który jest niezwykle wrażliwy na magiczną aurę. Ta wrażliwość czyni go jednak bardzo delikatnym. Kryształ roztrzaska się, jeśli znajdzie się zbyt blisko zaklętego przedmiotu. Sam akt Zidentyfikowania takiego obiektu również powoduje skruszenie kryształu. Stworzono więc zwoje oraz magiczne kostury, których można użyć do identyfikacji magicznych aur. Dzięki zastosowaniu specjalnych atramentów i barwników, które zawierają maleńkie ziarna tych kryształów, użyteczność zwoju lub laski jest zachowana do momentu użycia go do zbadania zaklętego przedmiotu.

Źródła[]

Diablo I (Podręcznik)

Advertisement