Diablo Wiki
Advertisement

Sezon 24 wprowadza do gry nowe przedmioty eteryczne, które są dostępne do zdobycia tylko i wyłącznie postaciami sezonowymi.

Przedmioty eteryczne mają potężny zestaw afiksów, losową legendarną moc broni klasowej i losową moc bierną klasy. Posiadają one także unikalne ikony, nazwy, typy przedmiotów i dźwięki pierwotnie występujące w Diablo II.

Zebranie wszystkich 21 eterycznych przedmiotów w 24 sezonie nagrodzi graczy specjalnym osiągnięciem. Gracze, którym uda się to osiągnąć, będą mieli dostęp do specjalnych transmogryfikacji w przyszłych sezonowych i niesezonowych rozgrywkach. Przedmioty eteryczne znalezione w trybach Softcore i Hardcore liczą się do wspólnego celu.

Elementy ozdobne w sezonie[]

D3-sezon24-kosmetyczne

Elementy ozdobne do zdobycia w sezonie

W sezonie 24 można będzie ponownie zdobyć przez ograniczony czas nagrody przyznawane w sezonie 12. Poza napierśnikiem i rękawicami Zdobywcy dostępne będą ramki portretowe inspirowane Królestwem Niebios, a miłośnicy elementów ozdobnych ucieszą się z powrotu skrzydeł Fiacla-Gear, dzięki którym wasza postać zyska charakterystyczny anielski wygląd.

Gracz, który ukończy wszystkie postępy sezonowe, otrzyma 2 nowe elementy ozdobne. Po ukończeniu etapu „Strażnik” w postępach w sezonie 24, otrzymacie portret Wskrzeszona Groza oraz zwierzaka Pomniejszą mumię.

D3-sezon24-full

Nagrody za ukończenie wszystkich postępów sezonowych

Advertisement