Diablo Wiki
Advertisement

Diablo II: Resurrected - to nadchodzący remaster Diablo II.

Resurrected to remaster zarówno Diablo II, jak i Diablo II: Lord of Destruction. Grafika została zaktualizowana, przechodząc z wersji 2D na modele 3D. Dodana została możliwość przełączania się w locie między wersją zremasterowaną, a z oryginalną grafiką za pomocą jednego przycisku. Dodano kamerę z zoomem. Wszystkie przerywniki filmowe z oryginalnej gry zostaną zremasterowane. Gra obsługuje rozdzielczości do 4K. Ścieżka dźwiękowa również została zaktualizowana, z obsługą Dolby 7.1.

Rodzaj rozgrywki z oryginału nie uległ zmianie, ale działa teraz w 60 klatkach na sekundę. W grę można grać zarówno w trybie online, jak i offline. Do gry został dodany system współdzielonej skrytki. Jednak postacie rankingowe nie mogą wymieniać się przedmiotami ze schowka z postaciami, które nie są postaciami rankingowymi, ani postacie online i offline nie mogą dzielić się przedmiotami. Dodano system automatycznego podnoszenia złota, który gracze mogą sobie dowolnie włączać lub wyłączać. Kolejnym dodatkiem jest system porównywania przedmiotów, w którym gracze mogą porównywać statystyki swoich przedmiotów (w wersji na PC) przytrzymując klawisz "Shift".

Zmiany względem oryginalnej gry[]

  • grafika 3D oraz dźwięk Dolby 7.1
  • kompletnie przerobione przerywniki filmowe
  • nowe zakładki współdzielone w skrytce
  • automatyczne podnoszenie złota (możliwość wyłączenia tej opcji)
  • możliwość porównywania przedmiotów
  • Krowi poziom może być powtarzany
  • progres z konsoli lub PC jest współdzielony
  • możliwość gry padem
Advertisement