Diablo Wiki
Advertisement

Opis[]

Demony magmy to nikczemne, podobne do golemów stworzenia zamieszkujące podziemne jaskinie pod Tristram. Zwykle pojawiają się w grupach, w pobliżu rzek lub basenów z lawą. Według starożytnej tradycji, Demony Magmy powstały w wyniku przelania krwi Mefista w Płonących Piekłach.

Są one niejako przywiązane do obszarów, w których panuje ekstremalnie wysoka temperatura. Gdyby magmowy demon znalazł się z dala od bulgoczących basenów lawy, stopniowo by się wychładzał, ulegając w końcu zniszczeniu.

Z zapisków Vischara Orousa, przełożonego biblioteki Przymierza Zaresh Bractwa Vizjerei:

Podczas Wielkiego Konfliktu, ogromne bitwy toczono zarówno w Wysokich Niebiosach, jak i w Płonących Piekłach. Obie strony często przenosiły konflikt głęboko na terytorium wroga. Podczas jednej z epickich bitew w samym sercu ognistej kryjówki Mefisto, grupa dzielnych Serafinów przypuściła frontalny atak na samego Pana Nienawiści. Jeden z anielskich wojowników wykonał podczas bitwy śmiały atak. W wyniku potężnego ciosu, ohydna krew Mefisto rozlała się na ziemię. Każda pojedyncza kropla topiła skorupę piekła. Tak oto ze stopionej krwią Złego skały, powstały potężne demony, które szybko zyskawszy świadomość, bez zwłoki ruszyły z pomocą swemu panu i odepchnęły siły Światła, uderzając je masą lawy, paląc zarówno ciało, jak i kości z intensywnością samych piekieł. Straty, które tamtej bitwy demony magmy zadały przeciwnikowi, były ogromne.[1]

  1. Diablo (gra) (Podręcznik)
Advertisement