Diablo Wiki
Advertisement

Opis[]

Diablo I - Berserk

Wprowadza wroga w szał, sprawiając, że atakuje bez wyjątku wszystkich w zasięgu wzroku.

Używanie magii może przybrać różne postacie, z których prawie wszystkie obejmowały kierowanie eterycznej energii many w skoncentrowane, zmaterializowane formy, takie jak na przykład ognisty pocisk lub błyskawica. Jednakże magiczne eksperymenty Horadrimów dowiodły, że prawie każdą siłę można w jakiś sposób kontrolować, przekształcać lub przekierowywać, w tym również energię mentalną i cielesną. Dzięki temu zrozumieniu, Horadrimowie wkrótce stworzyli zaklęcia, które miały wpływać na myśli i działania innych stworzeń. Najbardziej agresywna z tych magii powodowała, że wybrana istota wpadała w szał.

Oszalały z wściekłości stwór atakuje każdą pobliską żywą istotę, czy to pobratymca, czy wroga. Istoty z naturalnie złymi intencjami lub słabymi umysłami łatwo ulegały wpływowi tego zaklęcia, a Horadrimowie odnieśli wielki sukces używając go do podburzania demonów i innych plugawych stworzeń ciemności, by ślepo atakowały się nawzajem w ogniu walki. Ostrzeżenie dla nowicjuszy chcących użyć tego niebezpiecznego zaklęcia: wściekłość dotkniętej urokiem istoty nie zna granic, dlatego nieostrożny mag sam może stać się celem ataku.

Źródła[]

Diablo I

Advertisement