Diablo Wiki
Advertisement

Charakterystyka[]

Diablo I - Łotrzyca

Portret Łotrzycy

Siostry Niewidzącego Oka to luźno zorganizowana gildia spowita wśród ludów Zachodu dużą tajemnicą. Te wysoko wykwalifikowane łuczniczki kierują się starożytną filozofią Wschodu, która rozwija umiejętność wewnętrznej intucji, czy też „Trzeciego Oka”, używanej zarówno w walce, jak i do omijania niebezpiecznych pułapek spotykanych na swojej drodze.

Łotrzyce nie afiszują się ze swoją przynależnością ani pochodzeniem, dlatego pielgrzymując po świecie, udają zwykłych podróżników. Wielu pompatycznych głupców popełniło błąd, nie doceniając w walce tych kobiet o stalowych nerwach, płacąc straszliwą cenę za swoją próżność.

Uwagę  zakonu przykuły dziwne wydarzenia, które miały miejsce w Khanduras około 1263 roku. Wówczas wiele z tych Łotrzyc przybyło aż ze wschodnich wydm, aby sprawdzić swoje umiejętności w walce z mrocznym złem, które podobno czaiło się w Tristram, zaś podziemie klasztoru Horadrimów miały skrywać niezliczone bogactwa.

Chociaż typowa Siostra Zakonu nie jest tak potężna w walce w zwarciu jak Wojownik, Łotrzyca jest niekwestionowanym mistrzem łuku. Utalentowana Siostra może posłać w przeciwnika strumień strzał, z których każda wystrzeliwana jest z morderczą, choć pozornie niedbałą precyzją. Takie wrażenie sprawia fakt, że łuczniczka opróżnia kołczan z niebywałą prędkością. Wrodzony szósty zmysł, który wydają się posiadać wszystkie Łotrzyce Zakonu, pozwala im również wyczuwać  oraz rozbrajać ukryte pułapki.

Źródła[]

Diablo I (Podręcznik do gry)

Advertisement